وبلاگ

هدیه برای زائر کربلا و مکه

هدیه برای زائران

فهرست مطالب

اسلام در برقراری ارتباط و ایجاد مهر و محبت بین جوامع راه‌های زیادی را ارائه کرده است، یکی از این موارد هدیه دادن است. در این مقاله سعی شده تا گزینه‌های قابل هدیه برای زائر کربلا را پیشنهاد می‌کنیم.

صنایع‌دستی در هدیه به زائر

مهم‌ترین ویژگی‌های صنایع‌دستی در هدیه به زائر

منحصربه‌فرد بودن:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صنایع‌دستی، منحصربه‌فرد بودن و خاص بودنشان به کار دست بودن آن است، این محصولات به‌غیراز زیبایی و جذابیت که دارند، دارای طرح‌های مختلف هستند و چون این صنایع کار دست هستند ارزش بالایی دارند و ماندگاری زیادی دارند.

پیشنهادی پاسارگاد:  خرید لاله شمعدان

ماندگاری بالا:

صنایع نقره زنی با بهترین مواد اولیه و هنر خاص قلم‌زنی ساخته می‌شوند. به‌خاطر همین موضوع استفاده از مواد اولیه این اجناس کیفیت بالایی دارند و ماندگاری زیادی دارند.

حمایت از هنرمندان بومی:

شما می‌توانید به‌جای خرید هدیه‌های تجملی و گران‌قیمت از صنایع‌دستی استفاده کنید. صنایع‌دستی یکی از نفیس‌ترین هدیه برای زائران است. زیرا شما از هنرمندان بومی حمایت می‌کنید و هم یک هدیه باارزش و مورداستفاده یا تزیینی هدیه داده‌اید.

کادو برای زائر چه ببریم؟

صنایع‌دستی در ایران تنوع زیادی دارد و شما انتخاب‌های زیادی دارید. ولی یکی بهترین انتخاب‌ها از بین صنایع دستی ظروف قلم‌زنی پاسارگاد است. هم از نظر کیفیت هم از نظر هنر و ماندگاری زیبا و به‌یادماندنی است.

آجیل خوری
10,890,000 تومان16,110,000 تومان
تنگ قلندری
2,548,000 تومان5,096,000 تومان
شکلات خوری دورنگ
3,080,000 تومان
شکلات خوری قلی
4,508,000 تومان
گلدان گردنه بلند
3,270,000 تومان
قاب آینه تاج دار
7,550,000 تومان

چند نمونه از هدیه برای زائر کربلا

تنگ نقره: تنگ شاخ‌دار نقره بسیار مناسب برای نگه‌داری جواهرات است. این مورد شامل نگهداری انگشترها، گوشواره‌ها، گردن‌بندها، دستبندها و سنجاق‌ها می‌شود. طرح‌ها و سبک‌های مختلفی در جواهرسازی از تنگ شاخ‌دار نقره و استفاده می‌شود و مناسب برای نگه‌داری جواهرات تبرک شده استفاده کرد.

تنگ نقره

ظروف قلمزنی: نقره به‌عنوان یک فلز با خواص ضدباکتریایی و ضدعفونی‌کننده شناخته شده است. برای همین، تنگ شاخ‌دارهای نقره می‌توانند در ساخت ظروف آشپزخانه مانند کاسه، سینی، قاشق و چنگال، سفره‌خانه و ظروف فندقی استفاده شوند. همچنین خواص نقره در دین اسلام بسیار توصیه شده است.

ظروف نقره

آینه شمعدان نقره: نقره به دلیل خواص بازتابندگی خود، در ساخت آینه‌ها نیز استفاده می‌شود و در قسمت پشت آینه برای ایجاد بازتاب و جلوگیری از آسیب به سطح آینه استفاده شود. شمعدان نقره لاله آویز یکی از قطعات هنری و دکوراسیونی است که به دلیل طراحی زیبا و جذاب خود، محبوبیت بسیاری در بین علاقه‌مندان به هنر و آثار دست‌ساخته دارد. این شمعدان که اصولاً از نقره ساخته می‌شود، شکلی شبیه به گل لاله دارد و به‌عنوان یک قطعه تزئینی برای منزل، ادارات و فضاهای دیگر استفاده می‌شود یکی دیگر از گزینه‌های هدیه برای زائران است.

آینه نقره

جمع بندی

هدیه در ظروف قلمزنی یک انتخاب بسیار شیک و منحصر به فرد برای هر گونه مجلسی می‌باشد و نه‌تنها برای هدیه دادن ارزشمند است، بلکه باعث به یاد ماندن و تبدیل شدن آن به یک مورد دوست داشتنی در زندگی روزمره فرد نیز می‌شود. از آنجا که هدایای ظروف قلمزنی منحصر به فرد و شخصی هستند، برای هر مناسبتی، از جمله تولد، عروسی و هدیه برای زائر کربلا و ولیمه انتخاب مناسبی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:90)